Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
    да, бе, да! Нено е хейтър! Също като мен! и като Боби 33! Нищо не разбираш Стоенчо....

    Само за информация ще кажа, че няколко пъти до сега от ФИАТ официално излизаха с информация за предостоящи нови модели на Алфа Ромео и обновяване на моделната гама. Примери - Камал, наследник на 166, наследник на Спайдър дуето, 159 ГТА, МиТо ГТА, 8Ц ГТА.... и колко от тези коли видяхме? Колко от тях можеш да си купиш? а?

    не бе щото ние само хейтваме и за това....
    омразата ви съсипа марката...

    заеби!
    Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 18:28.
    sigpic
    днес съм в почивка ---

    Comment


    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
      Да Ви попитам къде ще се произвеждат така наречените Алфа Ромео като няма заводи вече...
      Добре де, нека си представим, че ти работиш в автосервиз и си много добър работник. В един момент решаваш да смениш работното си място с друго по някаква причина - примерно за да изкарваш повече кинти или да предлагаш по-качествени услуги и да спечелиш повече клиенти или и двете заедно. Тогава ти по-лош работник ли си, след като не работиш вече на старото място? И за Алфа нещата се променят и вече не е същата Алфа като от преди 86-та и не се прави в същите заводи. Това означава ли, че е по-лоша кола?! Това, че г-н Тоци Бегали вече очевидно не е на работа в Алфа лошо ли е?! Защото подобрение в качеството определено има. Вярно няма почти никакви двигатели, които да не се монтират и на Фиат, но разлика в концепцията между Фиат и Алфа има - по-добро пътно поведение, по-мощни двигатели (Браво с 1,4 170кс има рядко а 1,8тби не знам дали изобщо се монтира), по-яки спирачки, по-качествени материали и системи. Няма как Алфа и Фиат да са еднакви защото таргет-групата на двете марки е съвсем различна. Алфа струва с 30-50% повече. МиТо е даже 2 пъти по-скъпо от Пунто.
      Няма как хем да ревеш, че няма продажби, хем да се оплакваш, че пускат МиТо със 79 к.с. По същата логика феновете на Порше могат да се оплакват, че се пускат дизелови Поршета, но какво да се прави - борбата за пазари е жестока. Вярно, няма как кола със 79 коня да носи духа на Алфа, но за да изкарат истински и разнообразни модели и двигатели трябват пари. Тогава вече си взимаш каквото ти е кеф - 4ц, Джулия с 300 коня, СУВ и т.н. Важнотo е, че марката печели награди и за дизайн (Жужа) и за технологии (мултиеър и еuroncap).
      А за това, дето намесихте новата Астра, аз не виждам какво толкова й харесвате. Сп. мен не е нищо особено, Жулиета е много по-хубава и отзад и отстрани, но всеки си има вкус.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • Съгласявам се с мнението ти, но мен ме боли, че Алфа Ромео която аз харесвам, на чиито лаври седи сега тази емблема реално не съществува. Ок Фиат благодарение на лични изгоди на политици и сделки с Финмеханика (в които и Кадафи е участвал косвено) и политеческата обстановка в Италия се сдобиват с Алфа Ромео. Обаче запазват технологичния център в Арезе, както и този в Помилиано. Трябва да се знае, че Помилиано е бил почти отделна структура с различна насоченост. Всичко това вече не съществува. Хората (тези които са живи) нямат нищо общо с Алфа Ромео и постепенно в изкуствената история след 1990 остават имена само на Мениджъри, а не на технолози и инженери. За съжаление обикновено мениджърите се помнят с провалите си в историята, а в Алфа бол примери от самото и създаване.
        Не може да не се признае моделната линия 147/156/GT че си е разработка на Алфа. Една Алфа Ромео 156 ГТА и 147 ГТА са си истински Алфи.
        Всичко това обаче е история обаче и то далечна история.
        Ако имахме свестен дилър в България повече хора щяха да са запознати с историята на марката, но уви.

        Та това което е факт, че марката е вече напълно умряла и оттук нататък можем да говорим само и единствено за съживяване на мътвеца, като се примирим, че никога Алфа Ромео от Милано няма да има.

        Бъдете сигурни, че и последните фенове на запад са наясно със случващото се, а не както тука в България.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • Е като цяло е така, значи остава единствено надеждата да я купи VW, или фиат да "размислят"
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
            Добре де, нека си представим, че ти работиш в автосервиз и си много добър работник. В един момент решаваш да смениш работното си място с друго по някаква причина - примерно за да изкарваш повече кинти или да предлагаш по-качествени услуги и да спечелиш повече клиенти или и двете заедно. Тогава ти по-лош работник ли си, след като не работиш вече на старото място? И за Алфа нещата се променят и вече не е същата Алфа като от преди 86-та и не се прави в същите заводи. Това означава ли, че е по-лоша кола?! Това, че г-н Тоци Бегали вече очевидно не е на работа в Алфа лошо ли е?! Защото подобрение в качеството определено има. Вярно няма почти никакви двигатели, които да не се монтират и на Фиат, но разлика в концепцията между Фиат и Алфа има - по-добро пътно поведение, по-мощни двигатели (Браво с 1,4 170кс има рядко а 1,8тби не знам дали изобщо се монтира), по-яки спирачки, по-качествени материали и системи. Няма как Алфа и Фиат да са еднакви защото таргет-групата на двете марки е съвсем различна. Алфа струва с 30-50% повече. МиТо е даже 2 пъти по-скъпо от Пунто.
            Няма как хем да ревеш, че няма продажби, хем да се оплакваш, че пускат МиТо със 79 к.с. По същата логика феновете на Порше могат да се оплакват, че се пускат дизелови Поршета, но какво да се прави - борбата за пазари е жестока. Вярно, няма как кола със 79 коня да носи духа на Алфа, но за да изкарат истински и разнообразни модели и двигатели трябват пари. Тогава вече си взимаш каквото ти е кеф - 4ц, Джулия с 300 коня, СУВ и т.н. Важнотo е, че марката печели награди и за дизайн (Жужа) и за технологии (мултиеър и еuroncap).
            А за това, дето намесихте новата Астра, аз не виждам какво толкова й харесвате. Сп. мен не е нищо особено, Жулиета е много по-хубава и отзад и отстрани, но всеки си има вкус.

            Колега, ма ти все едно от Марс идваш. Говорим за Алфа, че щяла да става (неизвестно кога) премиум марка и да се конкурира с големите. Абе човек ти наясно ли си че откакто говорят Фиат за подобрение, оттогава Алфа е неконкурентна с БМВ, Мерцедес, Ауди и др. Как може да си бил конкурентен на въпросните, да те доразвият Фиат (щото тука чета небивалиците, че едва ли не Фиат са направила Алфа истинска марка) и вследствие доразвиването от 4-5 модела които си имал при уж изостаналото си положение, в апогея на това върховно развитие да имаш 2 модела на пазара. А когато си имал 4-5 модела (това пради примерно 25 години) тогава и конкурентите ти са имали също толкова. Сега конкуренцията има по 10-15 модела, а Алфа 2 и пак си говорим глупости и се убеждаваме в глупости. А отделно тия 2 модела дето са в производство нали се сещаш на кои модели отговарят при конкурентите - в най-ниското стъпало.
            И накрая си говорим, че тия 2 модела били с много по-напред от конкуренцията. Да ама не. И също така феновете навсякъде по света не мислят така. И не ги купуват. А това е достатъчна индикация за случващото се.
            Само ние тук се залъгваме, че киселите джанки били по-вкусни от ябълките и прасковите. Ала Бала.

            А ядовете с Тоци Бегали идват именно от времето на Фиатското господство. А ако твърдиш обратното значи не познаваш никой модел на Алфа Ромео. Ако не съм прав ми дай пример.
            Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 21:03.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение
              Колега много задълбочен анализ от твоя страна! Остава да кажеш сега колко километра имаш зад волана на подобни коли пък били те Алфа (ооо извинявай лъскав фиат) или НЕ? А на въпросати колко спорт може да има в един малък двигател с турбо ето малък пример от любимата ни марка!
              Емблематичният сезон от Ф1 1984 (емблематичен с това че Ники Лауда печели титлата само с 0.5 точки) се засичат и два двигателя на Алфа Ромео!
              1.Алфа Ромео 1260 3.0 V12 - Отбор Osella Squadra Corse
              2. Алфа Ромео 890Т 1.5 V8Т - Отбор Benetton Team Alfa Romeo
              Сезона завършва с 11 т. за отбор номер 2 и само 2 точки с отбор номер 1. Като отбор номер 1 печели тези две точки едва след като сменя двигателя си с Алфа Ромео 890Т 1.5 V8Т!
              Друг отбор с V8 3.0 мотор в същият този сезон е Arrows-Ford и те печелят цели 3 точки!
              А ако системите за сигорност които споменаваш намалят само с един човешки живот смъртноста по улиците аз съм ТВЪРДО ЗА! Признавам обаче че съществен недостатък е че когато решиш да се забавляваш извън пътя липсва едно копче OFF което да разкара всички тези системи и да те остави да се бориш с колата сам!
              Поздрави!
              п.п.
              http://www.vbox7.com/play:3a0ea3da
              Ми да ти призная нямам много километри с лъскавия фиат,макар и по-дърт модел от твоя,карам такси основно и то е обикновенно продукт на GM.Алфата ми е за през свободното време и не ми е необходима, освен за да си създавам радост на душата.Иначе последната година имах възможноста да покарам колкото да добия представа що за коли са S500 и X5.Хубави са, но не са мой тип.Жулиетката не съм я пробвал,но предполагам, че би ми допаднала повече,но с дизеловия мотор.
              Мултиеър е голяма работа,но ще е гадно да видя двуцилиндрова Алфа с обем на мотора под 1000к.см.,нищо че ще е над 100коня.Дано на тия от фиат не се наложи да стигнат до там в името на продажбите.
              Относно Ф1 предполагам си наясно, че хората са правили посочените от теб коли от любов към автомобилния спорт,включително и Лауда .И са побеждавали.Парите тогава са били средство ,а не цел ,Нео говори за тези хора,че ги няма.
              Системите за безопасност са безценни,но допринасят колкото ролбара в един автомобил за удоволствето от шофирането.Всъщност някой може и да се кефи на това ,колата да не губи сцепление колкото и да е мощна, а той некъдърен.
              Някъде четох, че от Порше били имали готовност да възродят спортния дух на Алфа,дори щели боксери да има,ама от фиат трябва да са луди за да го допуснат .Лошото е, че няма много голям интерес към марката от страна на крайните клиенти.
              Айде със здраве , че съм на работа.

              Comment


              • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                Добре де, нека си представим, че ти работиш в автосервиз и си много добър работник. В един момент решаваш да смениш работното си място с друго по някаква причина - примерно за да изкарваш повече кинти или да предлагаш по-качествени услуги и да спечелиш повече клиенти или и двете заедно. Тогава ти по-лош работник ли си, след като не работиш вече на старото място? И за Алфа нещата се променят и вече не е същата Алфа като от преди 86-та и не се прави в същите заводи. Това означава ли, че е по-лоша кола?! Това, че г-н Тоци Бегали вече очевидно не е на работа в Алфа лошо ли е?! Защото подобрение в качеството определено има. Вярно няма почти никакви двигатели, които да не се монтират и на Фиат, но разлика в концепцията между Фиат и Алфа има - по-добро пътно поведение, по-мощни двигатели (Браво с 1,4 170кс има рядко а 1,8тби не знам дали изобщо се монтира), по-яки спирачки, по-качествени материали и системи. Няма как Алфа и Фиат да са еднакви защото таргет-групата на двете марки е съвсем различна. Алфа струва с 30-50% повече. МиТо е даже 2 пъти по-скъпо от Пунто.
                Няма как хем да ревеш, че няма продажби, хем да се оплакваш, че пускат МиТо със 79 к.с. По същата логика феновете на Порше могат да се оплакват, че се пускат дизелови Поршета, но какво да се прави - борбата за пазари е жестока. Вярно, няма как кола със 79 коня да носи духа на Алфа, но за да изкарат истински и разнообразни модели и двигатели трябват пари. Тогава вече си взимаш каквото ти е кеф - 4ц, Джулия с 300 коня, СУВ и т.н. Важнотo е, че марката печели награди и за дизайн (Жужа) и за технологии (мултиеър и еuroncap).
                А за това, дето намесихте новата Астра, аз не виждам какво толкова й харесвате. Сп. мен не е нищо особено, Жулиета е много по-хубава и отзад и отстрани, но всеки си има вкус.
                Човече тука с доводи няма да стане. Важното е че всичко ново е скрап. И МиТо и Жулиета и 8ц и 4ц ...щото вече има нови заводи и автоматизирани поточни линии.
                Няма угодия- като няма модели -защо няма , като има-що не са като старите.
                Лошото е , че няма нищо конструктивно. На съвсем обикновн пост се отговаря- "ти още ли пишеш тука бре? Ти нема кво да кажеш."
                Що за щуротия
                Добре че хора като вас не са в управлението на Алфа щото сега най-ноовия модел щеше да е 145 , а в момента заводите щяха да произвеждат нокторезачки или пазарски колички за Билла.

                ---------- Post added at 06:26 ---------- Previous post was at 06:22 ----------

                Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                Масата от хората които ще си купят нова кола ги боли фара за това в кой завод се прави,боли ги фара какъв тип окачване за капака на двигателя.....Повечето хора си купиват Емблема
                Но предпочитам да карам Фиат с Емблемата на Алфа отколкото марката да не съществува....сигурен съм че повечето биха го предпочели.... за тези като теб които искат да изчезне марката има още доста "Авто" производители и особено форуми в които можеш да насаждаш негативизма си .......
                Евала
                Last edited by andro88; d.m.y г., 08:24.
                Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                Comment


                • Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                  Ми да ти призная нямам много километри с лъскавия фиат,макар и по-дърт модел от твоя,карам такси основно и то е обикновенно продукт на GM.Алфата ми е за през свободното време и не ми е необходима, освен за да си създавам радост на душата.Иначе последната година имах възможноста да покарам колкото да добия представа що за коли са S500 и X5.Хубави са, но не са мой тип.Жулиетката не съм я пробвал,но предполагам, че би ми допаднала повече,но с дизеловия мотор.
                  Мултиеър е голяма работа,но ще е гадно да видя двуцилиндрова Алфа с обем на мотора под 1000к.см.,нищо че ще е над 100коня.Дано на тия от фиат не се наложи да стигнат до там в името на продажбите.
                  Относно Ф1 предполагам си наясно, че хората са правили посочените от теб коли от любов към автомобилния спорт,включително и Лауда .И са побеждавали.Парите тогава са били средство ,а не цел ,Нео говори за тези хора,че ги няма.
                  Системите за безопасност са безценни,но допринасят колкото ролбара в един автомобил за удоволствето от шофирането.Всъщност някой може и да се кефи на това ,колата да не губи сцепление колкото и да е мощна, а той некъдърен.
                  Някъде четох, че от Порше били имали готовност да възродят спортния дух на Алфа,дори щели боксери да има,ама от фиат трябва да са луди за да го допуснат .Лошото е, че няма много голям интерес към марката от страна на крайните клиенти.
                  Айде със здраве , че съм на работа.
                  Благодаря за отговора колега!
                  п.п. Все си мисля че дискусиите тук трябва да са именно в този тон
                  Поздрави и лека работа!
                  Избери Твоят ... SOUND
                  https://soundcloud.com/maserati_hq

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                    Човече тука с доводи няма да стане. Важното е че всичко ново е скрап. И МиТо и Жулиета и 8ц и 4ц ...щото вече има нови заводи и автоматизирани поточни линии.
                    Няма угодия- като няма модели -защо няма , като има-що не са като старите.
                    Лошото е , че няма нищо конструктивно. На съвсем обикновн пост се отговаря- "ти още ли пишеш тука бре? Ти нема кво да кажеш."
                    Що за щуротия
                    Добре че хора като вас не са в управлението на Алфа щото сега най-ноовия модел щеше да е 145 , а в момента заводите щяха да произвеждат нокторезачки или пазарски колички за Билла.

                    ---------- Post added at 06:26 ---------- Previous post was at 06:22 ----------



                    Евала

                    Престани, моля те. Не разбра ли, че ти и колегата ти (AR147) един довод не написахте, а мога да ти изброя поне 15 неистини, ма не четеш. Сто пъти ти казах чети и тогава пиши... а ти директно си измисляш историии... значи в Белово може да разказваш каквото си измислиш на който си искаш ама в така наречения форум на алфа има хора, които може би знаят за какво става въпрос. Ето разказваш, че си пътувал и 12 години си чел... ами покажи малко от малко мярка.

                    п.с. Във всички мнения от последните 3 дена, които съм писал тук има информация, която нито ти, нито АР147 сте чували дори за нея..... оценявай това..
                    а ти ми говориш за заводи в Щатите, Мито ГТА, два завода в Милано ( Арезе къде е?) глупости.

                    Колега НАССР се поправи, попрочете какво е Мутиеър и не спори. Важното е че разбра, че няма електомагнитни всмукателни клапани и ДНА диференциал в края на сметка.

                    Поздрави.

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                      Престани, моля те. Не разбра ли, че ти и колегата ти (AR147) един довод не написахте, а мога да ти изброя поне 15 неистини, ма не четеш. Сто пъти ти казах чети и тогава пиши... а ти директно си измисляш историии... значи в Белово може да разказваш каквото си измислиш на който си искаш ама в така наречения форум на алфа има хора, които може би знаят за какво става въпрос. Ето разказваш, че си пътувал и 12 години си чел... ами покажи малко от малко мярка.

                      п.с. Във всички мнения от последните 3 дена, които съм писал тук има информация, която нито ти, нито АР147 сте чували дори за нея..... оценявай това..
                      а ти ми говориш за заводи в Щатите, Мито ГТА, два завода в Милано ( Арезе къде е?) глупости.

                      Колега НАССР се поправи, попрочете какво е Мутиеър и не спори. Важното е че разбра, че няма електомагнитни всмукателни клапани и ДНА диференциал в края на сметка.

                      Поздрави.
                      Добре аз не разбирам къде е проблема. Кое от всичко е грешно. и ти освен ,че хулиш друго не казваш. Това аз кое къде говоря не е твоя работа. Tи каза ,че нямало заводи , а ти изброих къде се произвежда Алфа сега или до съвсем скоро. Ти ми викаш , да ама се прекръстили завода.......ти сериозно ли?
                      Добре- знаеш, чел, си можеш- на такъв човек отива да обясни нормално и да каже какво мосли , БЕЗ ДА ПУЛИ И ДА ИЗБИВА КОМПЛЕКСИ.
                      Аз също мога да бъркам някъде, ама твоя махленски тон минава всякъкви граници.
                      В тоя форум има по-знаещи и по-можещи хора от теб , без да имам претенции да съм сред тях.
                      Спирам да пиша тук и се радвам че не пишеш в раздела на 166
                      Last edited by andro88; d.m.y г., 11:17.
                      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                      Comment


                      • Ето на... конкретно местата за заводи, които си изброил не са истина.

                        Факт е че преименуваха Алфа Юг завода и там "Алфи" вече не се правят. То има и само два модела. И въобще аз ти изложих хиляда факта, а ти само измислици като от първи клас. От прост език не разбираш.

                        Обясних ти с исторически факти сто неща, които явно не знаеш, а ти ми говориш за заводи в Щатите и за Алфа Ромео Мито ГТА.

                        Долни глупости. Ти не само, че бъркаш ами си и измисляш разни истории, просто като не знаеш не споделяй измишльотини. Добро решение си взел да не пишеш в този раздел. Адмирирам.

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                          Добре аз не разбирам къде е проблема. Кое от всичко е грешно. и ти освен ,че хулиш друго не казваш. Това аз кое къде говоря не е твоя работа. Tи каза ,че нямало заводи , а ти изброих къде се произвежда Алфа сега или до съвсем скоро. Ти ми викаш , да ама се прекръстили завода.......ти сериозно ли?
                          Добре- знаеш, чел, си можеш- на такъв човек отива да обясни нормално и да каже какво мосли , БЕЗ ДА ПУЛИ И ДА ИЗБИВА КОМПЛЕКСИ.
                          Аз също мога да бъркам някъде, ама твоя махленски тон минава всякъкви граници.
                          В тоя форум има по-знаещи и по-можещи хора от теб , без да имам претенции да съм сред тях.
                          Спирам да пиша тук и се радвам че не пишеш в раздела на 166
                          Колега, Нено ти каза да му прочетеш поста внимателно, за да го разбереш и ти пак не го направи. Не е въпроса за името на завода, а за това,че Алфа НЯМА собствен завод. Произвежда се на поточна линиия с още няколко модела, хората, които са направили тази марка нещо, вече ги няма. Не е проблема, че Алфа е собственост на друг (в случея ФИАТ), а в това, че на ФИАТ им през дедовия какво ще стане с марка на 100 години и вместо да направят нещо за имиджа на марката, да направят нови модели (не след 3 години) с истински двигатели (не опелски), мениджърите си бъркат по дупките.
                          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            Колега НАССР се поправи, попрочете какво е Мутиеър и не спори. Важното е че разбра, че няма електомагнитни всмукателни клапани и ДНА диференциал в края на сметка.
                            Поздрави.
                            Колега стига деееее моля те
                            Пак ти казвам много добре знам какво съм си купил ама мнооооооого добре! Не отидох в Милано моторс с вързани очи и да купя онази кола която напипам! Преди това бях изчел всичката достъпна информация ... включително и видиото с теб! Така че пределно съм наясно с колата От До но ти се хвана за самият израз и аз се поправих като се опитах да бъда максимално точен! И от онзи ден в които реших че това е Моята кола до днес чета всичко което излиза като статии мнения видиа!
                            Ти определено познаваш истирията на Алфа за което глямо Браво но наистина е по добре да смениш малко тона и малко да си подбираш думите (каквото има и в предвид и колегата andro88. Тук е място за забавления а не за заяждане и обиждане ... така мисля АЗ де (мнението си е мое) и ако съм в грешка веднага се отеглям от темата! Наистина искрено се зарадвах на отговора (поста) на колегата "546"
                            п.п. Народа го е казал "прекален светец и Богу не е драг"
                            Поздрави!
                            Избери Твоят ... SOUND
                            https://soundcloud.com/maserati_hq

                            Comment


                            • Естествено, прав си, но като направиш на някой забележка един, втори, трети път, като знаеш че той сам знае, че греши и шикалкави само и само да не каже ..." ей пич благодаря ти че ми го каза това, откъде научи". Понеже в живота ни е пълно с хора които не могат да кажат: благодаря, извинявам се, не знаех, и не могат да питат открито поради истински комплекси, съм се научил как се комуникира с такива лица. Друг начин няма.

                              Мисля съм точен и ясен.

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • Сериозно имам едно питане дизеловите двигатели и по точно JTD които се влагат в Алфа са разработка на кого ... фиат или алфа?
                                Избери Твоят ... SOUND
                                https://soundcloud.com/maserati_hq

                                Comment

                                Working...
                                X